Tuesday, February 22, 2011

Sutra homespa and sacred recipe GA

Assalamualaikum.. Huiyooo! Aku kene cepat ni!! Nak masuk contest ni! Esok dah tarikh tutup nya.. ^_^ harap² penyertaan aku diterima ya...

 Click gambar di atas untuk ke blog contest GA tersebut
Semua syarat² penyertaan aku dah buat.. hoyeh2 ^_^


Ini aku ambil dari blog Sutra Homespa ni, adiah² dia adalah.. ;


1st PRIZE:

1)a cake
2)a box of chocolate
3)a set of homespa product (a scrub soap,lulur and body masker)
4)Diskaun 30% untuk belian seterusnya dekat Sacred Recipe or free 3x postage utk barangan homespa selepas tawaran free postage tamat.

2nd PRIZE:

1)a box of cupcakes
2)a box of chocolate
3)a set of homespa product
4)20% diskaun for the next transaction at Sacred Recipe or free postage sebanyak 2x utk produk homespa.

3rd PRIZE:

1)a box of cupcakes
2)a set of Homespa product
3)10% diskaun for the next transaction at Sacred Recipe or free postage sebanyak 1x utk produk homespa.

SPECIAL CASE: Bagi sesiapa yg pernah menjadi pelanggan kami ada hadiah misteri kami sediakan sekiranya anda terpilih untuk menang..that's mean satu hadiah extra jika beliau memenangi tidak kira tempat ke berapa....so,jadilah pelanggan kami ianya satu kelebihan....
TQ.



Oh, adiah dia agak lumayanlah, walaupun ade sesetengah adiah macam untuk kegunaan perempuan, tapi aku boleh kan bg kat mak aku ke kakak ipar aku..kan3? ^^,

No comments: